Livsstil...

Ja nu var det dags att ta tag i detta med Livsstil igen...för vilken gång i ordningen vet jag inte. Vågen pekar åt fel håll helt enkelt...så 1 september var det dags. Enkelt och lätt att hitta fina grönsaker, rotfrukter. Mer tid att lägga på matlagning och laga trevliga maträtter. 
 
Önskemålet är 5 kg nedåt innan den 7 november i år. Hoppas detta håller. Till min hjälp använder jag sedan många år tillbaka www.matdagboken.se.
 
Många nyttiga och härliga tips och recept, näringsberäknad mat och man kan lägga in dag för dag hur många kalorier man önskar inta. Ligger på 1300 kcal per dag vilket verkar vara en rimlig nivå för min längd...159 cm.
 
Hoppas jag kan bidra med ett och annat oavsett vilken "metod" du nu vill använda dig av. Jag kör ingen direkt metod utan min egen och försöker äta så allsidigt som möjligt.
 
Väl mött om några dagar igen så för ni höra hur det går...om du vill och kan.