Flaskspelet i Rosaleda...

Sorry...bloggen spelar en lite spratt...ikväll låg utkastet kvar utan att det publlicerats...ikväll har jag skrivit massor...vad händer? Trots att jag spar och spar så försvinner allt...suck...

Idag var det dags för Flaskspel...spel i tre omgångar med tre olika med/motspelare. Varje omgång registreras till sekretariatet...ja deet var varierande resultat från +9 till -9 och något plus vilket innebar att vi aldrig var inne i någon slutstrid över huvudtaget.

Lite korv med bröd fanns att köpa och äta mellan ronderna...jag hann med en och gubben hann nog få ner ett par stycken...

Lotter i form av att välja några nummer...men inte ens där hade vi en chans...Gör väl inget om man har kul och trevligt med olika personer...i varje omgång. Man blev ju lite "utskåpad" av de rutinerade rävarna. En omgång hade jag Ninez som medspelare och hon är för härligt...spanskt temperament uti fingerspetsarna och pladdrar på på sitt språk samt svensk/norsk och jag vet inte vad...härlig energi har hon i alla fall...och vi hade kul,

Med prisutdelningen hade vi inte mycket att göra...mer än att titta på och applådera...


Hem och äter lite lättlunch...rester sedan igår...innan vi hade tänkt att sola...men idag blåser det rejält och vi hittar inte lä någonstans. Blev bilutflykt till Guardamar innan vi fortsätter att handla lite mat...Tycker vi handlar mat mest hela tiden men äter mindre och mindre...har inte den riktiga aptiten...men det är ju bra inför julen.

Imorgon blir det golf på www.vistabellagolf.com